Novou reklamní kampaň, jejímž cílem je opět českým firmám humornou formou připomenout přínosy informačních systémů HELIOS, vyslal letos na podzim do médií jejich producent, společnost Asseco Solutions. Běží od 3. října a její tváří je tentokrát opět podnikatel Krach. Na rozdíl od loňského roku, kdy neměl informační systém a utápěl se proto v problémech, nyní – díky zavedení systému HELIOS – už i jeho firma patří k těm úspěšným.

Podzimní kampaň obsahem i svou formou nadsázky navazuje na letošní jarní kampaň a též na tu, která proběhla na podzim 2015.  I nyní zde vládnou zábavnost, dynamičnost a personifikace, které zaznamenaly velmi příznivé ohlasy v obou uplynulých pololetích. Úspěch je zde navíc znázorněn neotřelou paralelou mezi koláčovými grafy a skutečnými koláči (které si díky systémům HELIOS můžete užívat téměř bez práce). Vtipné video – https://www.youtube.com/watch?v=Yhk-wmvzEz0 – doplnily na mnoha místech tradiční bannery, billboardy i inzeráty v tisku, které též využívají motiv koláčů.

„Ačkoliv mluvíme k firemní klientele, tak se snažíme využívat prvky známé především z B2C komunikace. Proto ani v naší kampani nechybí emoce a vtip, pomocí kterých ukazujeme výhody našich systémů,“ říká Martin Jedlička, šéf marketingu ve společnosti Asseco Solutions a dodává: „Před spuštěním kampaně jsme si důkladně otestovali naši kreativu a aktuální video baví diváky ještě víc, než předchozí. Tomu také odpovídají první čísla, která pozorujeme.“

Kampaň ve svém media mixu zahrnuje především onlinová periodika, jako jsou iHNed, E15.cz, Novinky.cz, iDnes.cz a mnoho dalších. Nezapomíná však ani na tištěná periodika, ať už odborná či lifestylová, jako například ICT revue, Forbes či For Golf, kde jsou umístěny plošné inzeráty. Dalším médiem, pro které se letos společnost Asseco Solutions v rámci podzimní kampaně rozhodla, jsou billboardy v Praze, Brně, Hradci Králové a u dálnic mezi Prahou a těmito městy.

„Naše kampaň je cílena na vybrané skupiny populace a jim je přizpůsoben i výběr médií,“ vysvětluje Martin Jedlička. „Naším cílem není zasáhnout masy, ale lidi, kterým je blízký náš humor a kterým naše systémy mohou přinést prospěch.“